XOXO



Assalamualaikum.




Kisah silam aku penuh dgn memori yg cukup indah untuk dikenang. Wlaupun kadang2 ade rse kecewa, sakit hati, perit, cemburu and whatever . But ianya tetap indah dan byk knowledge yg aku dpt setelah itu.

Aku let everything go and i hope it'll never come back again.
well, salah aku jugak dlm part ni. Aku EGO sgt.
Jadi org yg terlalu ego ni susah sikit, nak handle emotion sendiri mmg susah.
Bila kemarahan datang, aku buat semua org yg ade sekiling aku sakit mental. haih im really insane !!

Well, hidup aku mcm Princess Anna dlm Frozen.
Anggap org tuu true love sendiri, padahal bukan.
Aku tak blame org tuu, but i blame myself.
Ego sgt , so he left me with a reason..
Im ego. maybe.
Frozen Anna

well, my Hans had gone.
Aku tgh tunggu Kristoff untuk mewarnai hidup aku balik.

Hm.


The snow glows white on the mountain tonight,not a footprint to be seen.A kingdom of isolation and it looks like I'm the queen.The wind is howling like this swirling storm inside.Couldn't keep it in, Heaven knows I tried.Don't let them in, don't let them see.Be the good girl you always have to be.Conceal, don't feel, don't let them know.Well, now they know!Let it go, let it go!Can't hold it back any more.Let it go, let it go!Turn away and slam the door.I don't care what they're going to say.Let the storm rage on.The cold never bothered me anyway.




Annyeong~
Liyana Qiestina is Me. I'm a starry nebula in a wide galaxy.

Choose One
STORY ABOUT STUFF LINKIES

Chit Chat here


Credit's
Template by ParkHana .
Basecode by Student Kecik.
Header by Atiqah.
Help by E X O S.